FİRMA KAYIT
Geri Bildirim

KİMDİR?

Lara Balkaner; TED İstanbul Koleji'ndeki lise eğitiminden sonra Özyeğin Üniversitesi Psikoloji bölümünden mezun olmuştur. Şu anda Üsküdar Üniversitesi Klinik Psikoloji yüksek lisansı tez dönemindedir.

Lara Balkaner; lisans dönemi boyunca pek çok staj yapmıştır. Fransız Lape Hastanesi, Madalyon Psikiyatri Merkezi, İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi, Dünya Danışmanlık Merkezi ve Co-Mind Psikoloji kurumlarında stajyer psikolog olarak çalışmıştır. 

MEB onaylı Aile Danışmanlığı eğitimini başarıyla tamamlayarak aile danışmanlığı sertifikasını almıştır.

Lisans ve yüksek lisans dönemi boyunca alana dair pek çok kongre ve seminere katılmıştır.

Alana dair birçok terapi ve test eğitimlerini tamamlamıştır.

Kendisi şu anda özel bir anaokulunda psikolog olarak çalışmakta ve çocuk&ergen danışanlarına yüz yüze ve online danışanlarına hizmet vermektedir. Terapilerinde Deneyimsel Oyun Terapisi, Bilişsel Davranışçı Terapi (BDT) ve Kısa Süreli Çözüm Odaklı Terapi tekniklerinden faydalanmaktadır.

Türk Psikologlar Derneği üyesidir. 

Uyguladığı testler ve ölçekler: MMPI, WISC-4, AGTE ( Ankara Gelişim Envanteri), Frankfurter Dikkat Testi, D2 Dikkat Testi, Burdon Dikkkat Testi, Bier Cümle Tamamlama, Gesell Zeka Testi, Louisa Duss Hikaye Tamamlama Testi, Peabody Alıcı Dil Testi, Metropolitan Okul Olgunluğu Testi, Sınav Kaygısı Ölçeği, Frostig Görsel Algı ve Dikkat Testi, Koppit Bir İnsan Çiz Testi, Porteus Labirenti, Benton Görsel Algı ve İdrak Testi, CAT, Okula Hazırlık Testi, Beck Ansksiyete, Beck Depresyon, Liebowitz Sosyal Fobi Belirtileri Ölçeği, Maudsley Obsesif Kompulsif, Mini Mental Durum Testi, SCL 90, STAI, Yaygın Anksiyete Bozukluğu (YAB-7)

ÇALIŞMA ALANLARI

  • 2 yaş ve üzeri danışanlar ile çalışmaktadır. Çocuk ve aileleri ile çalıştığı alanlar:
  • Kaygı bozuklukları
  • Yeme bozuklukları (anoreksiya, blumia, obezite)
  • Uyku problemleri
  • Depresyon
  • Teknoloji bağımlılığı
  • Boşanma süreci ve çocuklar
  • Anne-baba tutumları
  • Sınırlar
  • Davranış bozuklukları
  • Ders başarısızlığı ve ders çalışma teknikleri
  • Obsesif Kompülsif Bozukluk (takıntılar ve tekrarlar) 
  • Okula hazır oluş süreci
  • Stres yönetimi
  • Öfke kontrolü
  • Yas süreci
DEVAMI...