Millî Eğitim Bakanlığınca Türk ve dünya edebiyatında 100 Temel Eser’in önce ortaöğretimde ardından ilköğretimde belirlenmiş olmasını, ülkemizdeki okuma oranını artırmaya yönelik bir çaba olarak görüyoruz. Bir başlangıç olarak ilköğretimde 100 Temel Eser ümit vericidir; ilköğretim seviyesindeki çocuklarımıza bu eserleri okutmayı başarabilirsek, "okuyan toplum" olma yolunda önemli bir adım atılmış olacaktır. İlköğretimde 100 Temel Eser’in bir başka olumlu yönü de; aynı eserleri okumuş, o eserlerdeki dil varlığı ile duygu ve düşünce zenginliğini fark etmiş bireylerin oluşturacağı bir toplumun daha hoşgörülü, daha paylaşımcı olmasını sağlamasıdır. Sayfa Sayısı: 250 Baskı Yılı: 2006 Dili: Türkçe Yayınevi: Elips Kitapları
SOSYAL İKİLEM 13+Yaş
Sosyal medyanın getirdikleri ve götürdükleri üzerine nokta atışı yapan, ‘uyandırıcı’ bir belgesel. Dünyanın yetişkin insanlarını zaten çoktandır kendisine esir etmiş sosyal medya, özellikle liseden itibaren çocuklarımızı da içine alan bir yeni medya kültürü. Ancak yeni medyanın diğer unsurlarından çok daha farklı ve güçlü etkileri var.