Özgüven artırımı ve değer yaratımına yönelik hazırlanan bu kitap, ilköğretim çağındaki çocukların gelecekteki yaşamlarında girişimci düşünceye sahip bireyler olmasına yardımcı olacaktır. Başarının bir tesadüf olmadığı ve çok çalışma ile birlikte planlama anlayışının başarıya ulaşmada en önemli araç olduğu, fayda-maliyet, tasarruf, bütçe, yönetim, takım olma ve pazarlama gibi kavramların yer aldığı kitapta girişimci düşüncenin temelleri anlatılmaktadır. (Tanıtım Bülteninden) YAZAR : Mehmet Başar, Tuğberk Seçkin, Sanem Odabaşı
SOSYAL İKİLEM 13+Yaş
Sosyal medyanın getirdikleri ve götürdükleri üzerine nokta atışı yapan, ‘uyandırıcı’ bir belgesel. Dünyanın yetişkin insanlarını zaten çoktandır kendisine esir etmiş sosyal medya, özellikle liseden itibaren çocuklarımızı da içine alan bir yeni medya kültürü. Ancak yeni medyanın diğer unsurlarından çok daha farklı ve güçlü etkileri var.